Kurser

Relevante kurser  


Internt kursus:
ekundeservice

eKundeservice er en medarbejderdisciplin – kurset udvikles  i forhold til produkt, shop, kunder og personalegruppe med det formål at optimere salget og den gode kundeoplevelse. Vil du i stedet indsætte teksten ‘Kurset vil altid tilpasses din virksomhed og jeres behov. Ring til os på 70101201 for at høre mere.

 

Åbent kursus: Kundebetjening pr. telefon

Der kan være flere forskellige grunde til, at kunderne kontakter kundeservice, når de handler online. Men når kontakten opstår, skal den ses som en unik mulighed for at skabe en god kundeoplevelse og et muligt salg. På dette kursus får du redskaberne til at yde den optimale service overfor kunden gennem målrettet kommunikation og effektiv telefonbetjening.
Klik her for at læse mere.

 

Åbent kursus: Salg pr. tlf. – inbound

Når man taler om kundeservice, er det ofte kundens oplevelser, som er i fokus. Dog bliver selve målet ofte glemt – nemlig salget. Et godt salg er lig med god service, og med de rette salgs redskaber i værktøjskassen kan du, som kundeservicemedarbejder, være med til at gøre en betydelig forskel. På dette kursus får du en række effektive salgs redskaber til at sælge rigtigt og skabe stærke kunderelationer.
Klik her for at læse mere.

Åbent kursus: Sales for non-sales People

Ikke alle der arbejder i en webshop har salg som den primære opgave. Det betyder dog ikke, at disse personer ikke kan være med til at påvirke salget. Enhver kontakt til kunder og interessenter er en unik mulighed for at skabe en positiv og salgsorienteret indvirkning på virksomhedens samlede indtjening. På dette kursus lærer du at yde en salgsorienteret service og skabe stærke og betydningsfulde relationer samtidig med, at du styrker virksomhedens succes.
Klik her for at læse mere.

 

Forfatteren af bogen eKundeservice, Jens Dalgaard, er medejer af TACK International, som ovenstående kurser afholdes i samarbejde med.